Returpolicy

Returpolicy

Returnerer er en ordre som tilbys av de respektive selgerne direkte under denne policyen, med hensyn til hvilke muligheter for erstatning og / eller tilbakebetaling tilbys av de respektive selgerne til deg. Alle produkter som er oppført under en bestemt kategori, kan ikke ha samme returpolicy. Vennligst sjekk respektive gjeldende returretningspolicy på produktsiden for eventuelle unntak fra tabellen nedenfor.

Kategori Periode Forhold
livsstil: Klær (unntatt Undertøy, Innerwear, Sokker og Freebies), Fottøy, Briller, Mote Tilbehør 30 dager Du kan be om tilbakebetaling / erstatning innen 30 dager etter levering, så lenge den er usynlig, uvasket, uten flekker, ubeskadiget og med alle originale merker og emballasje intakt.
livsstil: Undertøy (topp-slitasje), Sport & fitness utstyr, Klokker, Barnevakt, Kostymer og ikke-edle smykker, Tilbehør til skotøy, Reiseutstyr
Hjem: Boliginnredning, Boliginnredning, Boliginnredning, Husholdningsartikler og Husdyrforsyning;
Automotive: Biltilbehør, Bike Tilbehør, Biltilbehør, Bil- og Sykkelutstyr, Bil- og Sykkelbelysning, Bil- og Sykkelbelysning, Bil og Bike Styling, Bil AV Elektronikk og Tilbehør, Hjelm og Rideutstyr, Reservedeler og ytelsesdeler, Dekk og Legeringer
Bøker og mer: Bøker, musikkinstrumenter, Kontorforsyning, Skoleforsyning og Leker
10 dager Du kan be om tilbakebetaling / erstatning innen 10 dager etter levering. For Undertøy (øverst på slitasje), bør den være ubrukt, uvasket, uten flekker, ubeskadiget og med alle originale merker og emballasje intakt.
Elektronikk: Tabletter (unntatt Apple), Bærbare datamaskiner (unntatt Apple), Kameraer, Forbrukerelektronikk, Underholdning Små, Gaming Maskinvare, Små hvitevarer, Personlig pleie, Personlig pleie, Helseapparater, Små apparater, Computer tilbehør, Mobiltilbehør, Kamera tilbehør, Annet tilbehør, Datamaskinutstyr, Smart hvitevarer, Kontorutstyr, Spill og Smart slitasje (unntatt Apple)Hjem: Møbler 10 days Du kan be om en erstatning innen 10 dager etter levering / installasjon (som gjeldende). I enkelte tilfeller hvor selgeren ikke kan behandle en erstatning, vil selgeren tilby refusjon til deg.
Vi hjelper deg med å feilsøke eventuelle problemer du måtte ha, enten via elektroniske verktøy, via telefon og / eller gjennom et teknisk besøk. I tilfelle av tabletter, kan det hende du også må kreves å installere et program for å hjelpe deg med feilsøking.
For produkter der installasjonen leveres av Flipkarts servicepartnere, må du ikke åpne produktemballasje selv. Flipkart autorisert personell skal bidra til unboxing og installasjon av produktet. I dette tilfellet starter utskiftningsperioden fra installasjonsdatoen.
For Møbler vil eventuelle produktrelaterte problemer kontrolleres av autorisert servicepersonell (gratis) og forsøkt å bli løst ved å bytte ut feil / defekt del av produktet. Full utskifting vil bare bli gitt i tilfeller der servicepersonalet oppines som erstatter den defekte / defekte delen, ikke løser problemet.
Elektronikk: Mobiler (unntatt Apple, Google)
Store hvitevarer: Klimaanlegg, skorsteiner, vann geysere, mikrobølgeovner, TV, kjøleskap, oppvaskmaskiner, vaskemaskiner, tørketromler og OTG
10 days Du kan be om en erstatning innen 10 dager etter levering / installasjon (som gjeldende). I enkelte tilfeller hvor selgeren ikke kan behandle en erstatning, vil selgeren tilby refusjon til deg.
Bistand skal gis for å feilsøke eventuelle problemer du måtte møte, enten via elektroniske verktøy, via telefon og / eller gjennom et personlig besøk.Når det gjelder smarttelefoner, kan det hende du også må kreves å installere et program på mobilen for å hjelpe deg med feilsøking.

Hvis en defekt bestemmes innen 10-dagers perioden etter levering / installasjon, vil en erstatning av samme modell bli gitt uten ekstra kostnad.
Hvis ingen feil er bekreftet, er problemet ikke diagnostisert innen 10 dager etter levering, et feilsøkingstrinn kan ikke utføres, eller hvis en erstatning allerede er levert, blir du sendt til et varemerke for å løse eventuelle påfølgende problemer.

Elektronikk: Mobiler – Apple, GoogleTablets – AppleLaptops – AppleSmart Klokker – Apple 10 days Du kan bare be om en erstatning innen 10 dager etter levering bare hvis produktet ble mottatt i skadet tilstand. I enkelte tilfeller der selgeren ikke kan behandle en erstatning, vil selgeren tilby refusjon til deg. For alle andre enheter relaterte problemer, vennligst ta kontakt med merket autorisert servicesenter direkte. Autorisert Service Partner Locator:
Apple – https://locate.apple.com/in/en
Google- h ttps://support.google.com/pixelphone/answer/7173456?hl=en-GB
Brand Support Site :Apple – https://support.apple.com/en-inGoogle – https://madeby.google.com/intl/en_in/phone/support/
Ingen returkategorier: Undertøy, Undertøy, Sokker, Klær Freebies, Hjemmepleie, Musikk, Filmer, Barnevaktforsyning, Skjønnhet og pleie, Gavekort, Mat og ernæring, Dataprogramvare, CD / DVD, Pennedrivere, Minnekort , Gaming VR, Biler, Tohjulere, Smøremiddel, Olje, Rengjøringsløsninger, Fett, Lim, Voks, Parfymer, Deodoranter, blekk, geler, polsk, væsker, personlig hygiene, pet hygiene / pleie og andre forbruksvarer, skjermvakter, grafikkort , Hovedkort, Interne harddisker, RAM No returns Disse produktkategorier kan ikke returneres. Se en komplett liste over alle produkter som ikke kan returneres her.
dagligvare 10 Days Hvis varen er defekt eller ikke som beskrevet, kan du returnere den under levering direkte, eller du kan be om retur innen 10 dager etter levering for varer som er defekte eller er forskjellige fra det du bestilte. Elementene må være komplette (inkludert freebies), fri for skader og for gjenstander som returneres for å være annerledes enn hva du bestilte, må de også være uåpnede

Returnerer pick-up og behandling

I tilfelle av retur hvor du vil at element (e) skal hentes fra en annen adresse, kan adressen kun endres hvis henting er tilgjengelig på den nye adressen.

Under henting vil produktet bli sjekket for følgende forhold:

Kategori Forhold
Riktig Produkt IMEI / navn / bilde / merke / serienummer / artikkelnummer / strekkode skal samsvare og MRP-koden skal være ubrukt og tydelig synlig.
Complete Product Alle tilbehør i-boks (som fjernkontroll, startpakker, bruksanvisninger, ladere, hodetelefoner, etc.), freebies og kombinasjoner (hvis noen) skal være til stede.
Unused Product Produktet skal være ubrukt, uvasket, ujordet, uten flekker og med ujevn kvalitetskontrolltetning / forsegling av garantier (hvor det er aktuelt). Før du returnerer en mobil / bærbar / tablett, må enheten formateres og skjermlås (pin, mønster eller fingeravtrykk) må deaktiveres. iCloud-lås må være deaktivert for Apple-enheter.
Undamaged Product Produktet (inkludert SIM-skuffer / ladeport / hodetelefonport, bakpanel etc.) skal være ubeskadiget og uten riper, buk, tårer eller hull.
Undamaged Packaging Produktets originalemballasje / eske skal være ubeskadiget.

Feltforvalteren kan nekte å godta avkastningen dersom noen av betingelsene ovenfor ikke er oppfylt.

For produkter som skal tilbakebetales, vil refusjonen bli behandlet når det returnerte produktet er mottatt av selgeren.